Home »

წიგნი “10 ნაბიჯი პიარ გეგმის შესადგენად ” წიგნის მაღაზიათა ქსელ “ბიბლუსში” გაიყიდება.

წიგნი „10 ნაბიჯი პიარ გეგმის შესადგენად” პრაქტიკული ნაშრომია, რომელიც პიარში მომუშავე სპეციალისტებს დაეხმარება, კომპანიისათვის ეფექტური პიარ გეგმის შემუშავებაში, პიარ გეგმა ხომ კომპანიისათვის წარმატებული იმიჯისა და რეპუტაციის ეფექტურად მართვის წინაპირობაა. წიგნის მცირე მოცულობა და ეფექტური ფორმა ჯიბის წიგნის ფუნქციას შეასრულებს. წიგნი წარმოდგენილი იქნება, ელექტრონული სახით, პიარ სპეციალისტებს შესაძლებლობა ექნებათ ელექტორნული ვერსია ჩაწერონ აიპედსა და ელექტრონულ რიდერებში.

წიგნში წარმოდგენილია, კომპანიის შესწავლის და მართივს ეფექტური საშუალებები და მეთოდები, ასევე ეფექტური სტრატეგიის დაგეგმვიას და შეფასების სქემები. წიგნის ბოლოს წარმოდგენილი ტესტი პირ სპეციალსიტების უნარებს აფასებს და რეკომედაციებს სთავაზობს მათ.

 პერიტუს გრუპი” პიარი/მარკეტინგი/ბრენდინგი/ივენთები/მედია მენეჯმენტი

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s