Home »

მასტერ–კლასი: როგორ შევადგინოთ პიარ გეგმა

მასტერ–კლასი: როგორ შევადგინოთ პიარ გეგმა

401627_296989360391629_1181483206_n“პერიტუს გრუპი”–ს ექსპერტი ელდარ პირმისაშვილი ბიზნეს და სამთავრობო ორგანიზაციებისთვის 20 მარტს მასტერ–კლასს გამართავს. მასტერ–კლასის თემაა: “10 ბანიჯი პიარ–საკომუნიკაციო გეგმის შესადგენად”.
პიარ–საკომუნიკაციო გეგმის სწორად მომზადება უმნიშვნელოვანესია ორგანიზაციისათვის, რადგან გეგმა განაპირობებს ორგანიზაციის წინსვლას, დადებითი იმიჯის და რეპუტაციის ჩამოყალიბებას.
კვლევები ცხადყოფს, რომ პიარ სპეციალისტის მიერ მართებულად შემუშავებული საკომუნიკაციო გეგმა უცილობელ შედეგს და ეფექტს იძლევა კომპანიის განვითარებისათვის. მასტერ–კლასი განკუთვნილია პიარ სპეციალისტებისათვის, რათ მათ მიიღონ ცოდნა, უნარები, პრაქტიკული რჩევები და მაგალითები. მასტერკლასი მოიცავს სტრატეგიული დაგეგმვის მთლიან ციკლს, პრაქტიკულ სავარჯიშოებს და მაგალითების განხილვას.

მონაწილეებს გადაეცემთ ელდარ პირმისაშვილის წიგნი “ 10 ბანიჯი პიარ გეგმის შესადგენად”. რეგისტრაციის ბოლო ვადაა 10 მარტი.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s