Home »

ღონისძიებების ორგანიზების 2015 წლის ტრენდები

2015_Meeting__Event_Planning_Trendsექსპერტები  ყოველწლიურად, წინასწარ  გვთავაზობენ  იმ ინოვაციურ ტენდენციებს, რომელიც ბიზნეს-ინდუსტრიის სხვადასხვა დარგისთვის გახდება დამახასიათებელი. როგორც წესი, განსაკუთრებულ ინტერეს ღონისიძიებათა მართვის  სფერო იწვევს.  ტექნოლოგიების განვითარების პარალელურად, ძალიან სწრაფად იცვლება ივენთების ტრენდებიც, რომლის ცოდნაც ორგანიზატორს დაეხმარება კრეატიულად დაგეგმოს ღონისძიება და   უზრუნველყოს დამსწრე საზოგადოების მაქსიმალური ჩართულობა. ამ სტატიაში ჩვენ შემოგთავაზებთ მომავალი წლის ტრენდების ჩამონათვალს:

ივენთები –  ერთიანი კომუნიკაციის ნაწილი

დღეისათვის მიჩნეულია, რომ  ორგანიზატორები ივენთებს უნდა ხედავდნენ როგორც გრძელვადიან ციკლს. ყველაზე დიდი დაბრკოლება დაინტერესებული მხარეების ჩამოყალიბებასთან დაკავშირებით არის ის, რომ ივენთის ორგანიზატორებს უჭირთ ერთიანი ჯგუფების  მართვა გამომდინარე მათი მრავალფეროვანი ხასიათისა. რადგანაც ასეთი ტრენდის განვითარების შესაძლებლობა შეინიშნება, ორგანიზატორებს მოუწევთ სპეციფიური სტრატეგიების შემუშავება ამ მრავალფეროვანი მიზნობრივი ჯგუფების  სამართავად.

ივენთების ადგილობრივი პროდუქტით მომარაგება და საკვები, როგორც დეკორაცია

ეს ტრენდი რამდენიმე წლის წინ ჩამოყალიბდა  და დღესაც აგრძელებს განვითარებას. ექსპერტთა გათვლებით ტენდენცია შენარჩუნდება წელსაც და ღონისძიებებზე  კიდევ უფრო თვალშისაცემი, პოპულარული და აპრობირებული  გახდება საკვები პროდუქტების დეკორაციული დანიშნულებით ინტეგრირება.

მობილური აპლიკაციები

2015 წელს პოპულარული გახდება სპეციალურად, ივენთებისთვის შექმნილი  აპლიკაციები. ინდუსტრიაში შემავალი  მობილური კავშირებისა და ტექნიკის მწარმოებელი კომპანიები თავს არ ზოგავენ და  მუდმივად  ნერგავენ  სიახლეებს, რაც თავის მხრივ, ღონისძიებათა მენეჯმენტის სპეციალისტებს მისცემს შესაძლებლობა – შემოქმედებითად მიუდგნენ საკითხს და სამიზნე აუდიტორიასთან განსხავებული მიდგომებითა და კომუნიკაციით ჰქონდეთ წვდომა.

სტატისტიკით მიხედვით, ივენთის სტუმრების 60% იწერს აპლიკაციას , მაგრამ  მხოლოდ 10% იყენებს მას, რაც იმას ნიშნავს, რომ  ამ ტენდენციის  მთავარი  გამოწვევა  ჩართულობის უზრუნველყოფაა.

პროფესიონალების რჩევით, პრობლემის აღმოსაფხვრელად უნდა  გავითვალისწინოთ, რომ მობილური აპლიკაცია  აკმაყოფილებდეს სტუმრების მოთხოვნებს, ინტერესს და  ამასთანავე, იყოს მარტივად გამოსაყენებელიც.

WI-FI ყველგან!

ინტერნეტთან თავისუფალი წვდომა – ნებისმიერი სახის ღონისძიებისთვის  დაუწერელი კანონია. ასე რომ, ივენთის ორგანიზატორებმა და ღონისძიების მასპინძელმა დაწესებულებებმა, აუცილებლად, უნდა გაითვალისწინონ ეს ფაქტორი და  დამსწრე საზოგადოება უზრუნველყონ მაღალი ხარისხის (WI-FI) ინტერნეტით.

დიდი მოცულობის ინფორმაცია და მისი ანალიზი

ნებისმიერი სახის ივენთი, რეგისტრაციიდან დაწყებული -კვლევებით დასრულებული, ინფორმაციის დიდ  ნაკადს მოიცავს. თუ ადრე, მისი გაანალიზება ხდებოდა ღონისძიებიდან გარკვეული პერიოდის შემდეგ,   ახლა,  სხვადასხვა მობილური აპლიკაციისა და თანამედროვე ტექნოლოგიების წყალობით, ივენთის ორგანიზატორებს  აქვთ არსებული ვითარების მყისიერად შეფასებისა და დროული რეაგირების შესაძლებლობა. რაც მათ თავისთავად, აძლევს საშუალებას, რომ გაცილებით მარტივად მართონ სიტუაცია და მიიღონ   სასურველი უკუავშირი საზოგადოებისგან .

ავტორი: ელ ვინანტი/მოამზადა სანდრო კილაძემ

წყარო: helloendless.com

 პერიტუს გრუპი” პიარი/მარკეტინგი/ბრენდინგი/ივენთები/მედია მენეჯმენტი

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s