Home »

3 რჩევა პიარ პროფესიონალებს

IMG_20130820_120748ვიზუალური თხრობა

მაშინ როდესაც თანამედროვე მსოფლიოში აუდიტორია ასობით მარკეტინგულ შეტყობინებას იღებს ყოველდღიურად, უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი ხდება, რომ კომუნიკაცია გავხადოთ მეტად ვიზუალური და შესაბამისად, მომენტალურად გასაგები. მთავარი გასაღები ამ მიზნის წარმატებით შესასრულებლად კი არის ის, რომ თეორიულად თხრობის მაგივრად, ვიზუალურად დაანახო აუდიტორიას ის რისი მიტანაც გსურს მასთან. რაც უფრო მარტივად აღსაქმელი იქნება გამოსახულება, მით უფრო გამარტივდება კომუნიკაცია კომპანიასა და მის აუდიტორიას შორის.

სოციალურ მედიაში ჩართულობა

სოციალური მედია ინარჩუნებს აქტუალურობას და კვლავაც ერთ-ერთ ეფექტურ არხად მოიაზრება აუდიტორიაზე გასასვლელად. კომპანიები, რომლებიც აქამდე წარმოადგენდნენ პრაქტიკანტებს სიციალური მედიის პოსტების შექმნაში, 2015 წლიდან იძულებულნი გახდებიან უფრო ზუსტად შეიმუშაონ სტრატეგია იმის შესახებ, თუ რა შინაარსის პოსტები უნდა გაავრცელონ და რა მიზნით.

მეტიც, ორგანიზაციებისთვის უფრო შედეგიანი იქნება თუ ჩამოაყალიბებენ სპეციალურ ჯგუფს, რომელიც იმუშავებს სოციალური მედიის კუთხით. სოციალურ მედიაში ჩართულობა უნდა იყოს ერთ-ერთი მოწინავე და არა უმნიშვნელო აქტივობა ნებისმიერი კამპანიისთვის. გასათვალიწინებელია ის ფაქტიც, რომ შინაარსი მეტად მნიშვნელოვანია, ვიდრე რაოდენობა, როდესაც საქმე ციფრულ მედიას ეხება.

კრიზისული კომუნიკაციები

დღევანდელ დღეს, ისე, როგორც არასდროს მნიშვნელოვანია, რომ კომპანიებმა შეიმუშავონ გეგმა კრიზისული კომუნიკაციებისთვის. სმარტფონების ეპოქაში, საზოგადოებასთან ურთიერთობის კრიზისი შეიძლება ჩამოყალიბდეს ისევე სწრაფად, როგორც იქმნება მარტივი ფოტოსურათი ან ტვიტერისა თუ სხვადასხვა ბლოგ პოსტი ონლაინ სივრცეში. დღევანდელი მომხმარებლები ფლობენ იმდენად ძლიერ საკომუნიკაციო საშუალებებს ჯიბეებში, რომ სულ, უფრო და უფრო, ხმამაღლა ჟღერს და მარტივად ვრცელდება მათი ნეგატიური დამოკიდებულება კომპანიების მიმართ.

რაც უფრო მეტი ადამიანი იყენებს სოციალურ მედიას სხვადასხვა პორტატული მოწყობილობების მეშვეობით და რაც უფრო სწრაფად გავრცელებადი ხდება ინფორმაცია, მით უფრო აუცილებელი ხდება, რომ კომპანიებმა წინასწარ შეიმუშავონ გეგმა სავარაუდო კრიზისული სიტუაციებისთვის. ჩამოაყალიბეთ კრიზისული კომუნიკაციების გუნდი ინციდენტამდე ადრე და განაახლეთ გეგმა ყოველ რამდენიმე თვეში. თუკი არ იცით საიდან დაიწყოთ, გადახედეთ თქვენი მსგავსი კომპანიების კრიზისული კომუნიკაციების გეგმას.

 პერიტუს გრუპი” პიარი/მარკეტინგი/ბრენდინგი/ივენთები/მედია მენეჯმენტი

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s